Exact Online brengt een nieuwe versie uit van de scan & herken oplossing: Scan & herken standaard!
Een laagdrempelige scanoplossing dus om eenvoudig inkomende facturen en bonnen te boeken. Hiermee breekt een nieuwe fase aan voor de digitalisering van het invoerwerk.
Je kunt nu dus kiezen tussen de huidige scanoplossing Scan & Herken Geavanceerd en de nieuwe Scan & Herken Standaard. Scan & Herken Geavanceerd is een ‘klaar & betaal-oplossing’. Exact splitst de geüploade factuurbatches als onderdeel van de service (uniek in Nederland). Ook herkennen zij veel velden en worden zowel bonnen als inkoop- als verkoopfacturen automatisch verwerkt.
Het nieuwe Scan & Herken Standaard is een snelle oplossing. Daarmee worden bonnen, inkomende facturen en documenten binnen enkele minuten geboekt en verwerkt. Bekijk de tabel voor een helder overzicht van de verschillen tussen beide oplossingen.
Functies |
Scan & Herken Standaard | Scan & Herken Geavanceerd |
Upload batches | Zelf splitsen | Onderdeel service |
Upload via mail, Exact Online Starter en apps | Ja | Ja |
Veldherkenning | Voor klaar & boek | Voor klaar & betaal |
Inkoopfacturen / bonnen | Ja | Ja |
Verkoopfacturen | Nee | Ja |
Automatische boekoptie | Ja | Ja |
Opbouw dossier | Ja | Ja |
Kwaliteit | 100% Veldherkenning + handmatige validatie | 100% Veldherkenning + handmatige validatie |
Rechtstreeks verwerken UBL | Ja | Ja |
Volledige Exact Online integratie
Beide oplossingen zijn natuurlijk volledig geïntegreerd met Exact Online. Handig, want dat betekent dat vanuit het scanoverzicht alles zeer efficiënt afgehandeld wordt. Voordeel hiervan is dat je optimaal gebruik maakt van de upload van bonnen en facturen via Mail2EOL, de mobile apps of bijvoorbeeld Exact Online Starter. Bovendien zijn afwijkingen direct traceerbaar via continuous monitoring. Ook is de werkvoorraad direct zichtbaar via de Exact Online cockpits
Samenwerking tussen iQOUNT en de cliënt
iQOUNT biedt haar cliënten 2 mogelijkheden. Enerzijds kun jij zelf jouw administratie automatisch verwerken, waarbij gebruik wordt gemaakt van de scan & herken functie binnen Exact Online. Daarmee is de administratie altijd direct bij.
Alternatief is om het geautomatiseerde proces onder te brengen bij iQOUNT. Het enige wat jij dan nog maar hoeft te doen is jouw facturen en bonnen digitaal aan te leveren en wij doen de rest.
In beide varianten wordt de managementinformatie realtime aangeboden in de hiervoor door ons ingerichte Financiële Dashboards. Daarmee stellen wij jou in staat om ‘just in time’ bewust de juiste beslissingen te nemen.
Wil je meer weten welke mogelijkheden er zijn en wat specifiek voor jouw situatie geschikt is? Maak dan even vrijblijvend een afspraak voor een demonstratie en wij rekenen jou gelijk de mogelijkheden voor!